خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/20 - 17:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
در نشست نمایندگان استان‌های اصفهان، سمنان و قم با رییس جمهور چه گذشت؟

دستور ویژه رییس جمهور برای بررسی راهکارهای رفع بحران آب در اصفهان

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز صبح نمایندگان استان‌های اصفهان، قم و سمنان با رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور به وزارت نیرو و مرکز تحقیقات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری مأموریت داد که بحران کم آبی را در استان های مرکزی کشور، به ویژه استان اصفهان رسیدگی کنند و راهکارهای مقابله با این بحران را ارائه کنند.

سیدمسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز صبح نمایندگان استان‌های اصفهان، قم و سمنان با رئیس جمهور، گفت: اصلی ترین موضوعی که از طرف برخی از نمایندگان استان اصفهان در این دیدار مطرح شد، بحران خشکسالی در استان، کم آبی و فرونشست زمین ناشی از آن بود که ضرورت دارد دولت توجه و برنامه ریزی ویژه ای برای آن داشته باشد.



نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ادامه افزود: موضوعات دیگری همچون وضعیت بورس، رفع موانع بروکراسی و قوانین دست و پاگیر برای تولید کنندگان و صنعتگران، پرداخت معوق شرکت های تولیدی و قطعه ساز، ضرورت توسعه گردشگری در استان، قطع بیمه کشاورزان، برنامه ریزی و اولویت بندی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام با استفاده از توان بخش خصوصی و ضرورت چاره اندیشی و اقدام برای رفع مشکلات معیشتی مردم، در این جلسه مطرح شد.



وی اضافه کرد: رییس جمهور نیز با تأکید بر اهمیت بحران آب، اعلام کرد، اولویت اول دولت در استان اصفهان موضوع آب است،  به وزارت نیرو و مرکز تحقیقات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری مأموریت داد که بحران کم آبی را در استان های مرکزی کشور و به ویژه استان اصفهان رسیدگی کنند و راهکارهای مقابله با این بحران را ارائه کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین رییس جمهور با ابراز نگرانی در خصوص مشکلات معیشتی بیان کرد، تلاش می کنیم تا سریعتر وضعیت را بهبود بخشیم .



خاتمی تصریح کرد: در پایان آیت الله رئیسی ضمن تاکید بر به کارگیری تمام توان دولت برای حل مشکلات مطرح شده و قدردانی از همراهی و همدلی نمایندگان، قول سفر به استان و پیگیری میدانی مشکلات را نیز به نمایندگان مردم دادند./



خبرنگار؛مهسا واعظی



پایان پیام

  • کد خبر : 331015
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار