خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/20 - 16:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
انصاری خبر داد:

حضور سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در کمیسیون اجتماعی مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از حضور سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در نشست امروز این کمیسیون هم برای ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌هایش و هم پاسخ به سوالات و ابهامات نمایندگان پیرامون عملکرد این صندوق خبر داد.

مجید انصاری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار امروز(سه‌شنبه بیستم مهرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز حضور رییس سازمان صدا و سیما جهت پاسخ دادن به سوال آقای اردشیر مطهری در دستورکار کمیسیون اجتماعی قرار داشت که به درخواست نماینده سوال‌کننده طرح این سوال به نشست دو هفته آینده این کمیسیون موکول شد.



نماینده  ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز آقای اسکندری سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری به دلیل مسائل و مشکلات مختلفی که پیرامون این صندوق و عملکرد مسئولان آن مطرح بود در این نشست حضور پیدا کرد.



وی تصریح کرد: این نشست هم به منظور معارفه سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد تا اعضای کمیسیون با دیدگاه‌ها و برنامه‌های وی آشنا شوند و هم به سوالات مختلف نمایندگان پیرامون عملکرد این صندوق پاسخ داده شود.



انصاری تاکید کرد: در نهایت قرار بر این شد که سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ظرف مدت یک ماه به سوالات نمایندگان که در مورد مجموعه‌های ذیربط این صندوق مطرح شد، پاسخ داده و  به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه دهد تا نمایندگان از ابهامات، مشکلات و سوالات مطرح شده پیرامون عملکرد این صندوق مطلع شوند، همچنین مشخص شود تاکنون به چه تعداد از آنها پاسخ موجه و مستدلی داده شده است و باید برای رفع چه میزان از این اشکالات و مشکلاتی که مطرح شد، برنامه‌ریزی شود.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، افزود: آنچه مسلم است پاسخ به سوالات نمایندگان که در این نشست مطرح شد نیاز به پایش اسنادی دارد بنابراین اگر بعد از ارائه پاسخ به سوالات مطرح شده همچنان ابهاماتی وجود داشته باشد باید نشست دیگری را با سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری برگزار کنیم تا در جهت رفع آنها راهکار ارائه دهد.  



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری و معاونانش و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 328838
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار