خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/20 - 14:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

تکذیبیه دفتر ارتباطات مردمی نماینده قزوین در مورد خبر منتشر شده در مورد طب سنتی

روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم قزوین به دنبال موج‌سواری اخیر رسانه‌های معاند علیه این نماینده، در بیانیه ای اخبار منتشر شده در مورد طب سنتی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت؛  روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس به دنبال موج سواری اخیر رسانه‌های معاند علیه ایشان، در بیانیه ای ضمن تکذیب  اخبار منتشر شده چنین نوشت:



متأسفانه برداشت اشتباه یکی از خبرنگاران در جلسه ستاد کرونا در استانداری قزوین که با حضور  وزیر بهداشت در پنجشنبه شب ۱۸ شهریورماه برگزار شد، باعث شد تا برخی از رسانه‌های معاند از این اشتباه برای حمله به نماینده محترم قزوین و موضوع طب سنتی استفاده کنند.



در حالی که محمدبیگی در این جلسه از مسئله «تغسیل» فوتی‌های کرونا توسط طلاب صحبت می‌کند، خبرنگار ایسنا به اشتباه در خبر خود از واژه «تقلیل» و کاهش فوتی‌های کرونا استفاده می‌کند و همین اشتباه باعث می‌شود تا بار دیگر موجی از تخریب‌ها به ویژه توسط رسانه‌های معاند به راه بیافتد.



قطعا این تخریب ها و موج سواری های انجام شده نمی تواند خللی در مسیر خدمت و تلاش های صادقانه محمدبیگی به عنوان خادم مردم وارد کند.



لازم به ذکر است، خبرگزاری ایسنا با انتشار اصلاحیه ای این سوء برداشت را قبول و جملات خود را اصلاح کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 326820
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار