خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/17 - 17:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
انصاری خبر داد:

تشکیل کمیته مشترک بین کمیسیون اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان به منظور تسهیل ازدواج جوانان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از تشکیل کمیته‌ای مشترک متشکل از تعدادی از اعضای این کمیسیون و معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به منظور تسهیل ازدواج و رفع موانع جوانان در این زمینه خبر داد.

مجید انصاری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار امروز(دوشنبه 17 آبان ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سوال تعدادی از نمایندگان در کمیسیون اجتماعی حضور پیدا کرد.



نماینده  ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت اکثر همکاران فرصت‌های یک ماهه‌ای را برای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین کردند تا موضوعات مطرح شده را پیگیری کند اما یک نفر از همکاران اصرار داشتند که سوالشان در صحن مطرح شود.



وی تصریح کرد: البته تا زمانی که این سوال در صحن مورد بررسی قرار گیرد باز این فرصت وجود دارد که مطالباتی که این همکار محترم مدنظر داشت، محقق شده و از طرح سوال خود در صحن منصرف شود.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در این نشست موضوع مهم تسهیل امر ازدواج جوانان در وزارتخانه نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت و آقای سجادی توضیحاتی را ارائه داد که بخشی از آنها فراوزارتخانه‌ای بوده و ارتباطی با این وزارتخانه ندارد و در بخش دوم نیز قرار شد کمیته مشترکی متشکل از تعدادی از اعضای این کمیسیون و معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  تشکیل شود تا در راستای تسهیل امر ازدواج برنامه‌ریزی کنند.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونانش، وزیر ورزش و جوانان و معاون امور جوانان این وزارتخانه و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 330771
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار