خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/21 - 09:28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
شیخی در تشریح دستور کار کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد:

تاکید نمایندگان بر توجه به عدالت‌محوری و دسترسی برابر مردم به خدمات بهداشتی و درمانی در نشست با وزیر کار

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از حضور وزیر کار در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: نمایندگان در این نشست بر ضرورت دسترسی برابر و یکسان به خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کردند و وزیر هم خواستار ایجاد همفکری و هم افزایی بیشتر میان کمیسیون بهداشت و وزارتخانه شد.

زهرا شیخی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح دستور کار امروز ( سه شنبه، 20 مهرماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست این کمیسیون به منظور ارائه برنامه‌های وزارت‌خانه در حوزه سلامت خبر داد و گفت: مدیرعامل تامین اجتماعی هم در این نشست حضور داشت و به همراه وزیر به توضیح برنامه های خود در حوزه سلامت پرداختند.



 نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای عبدالملکی از کمیسیون درخواست کرد که در نشست‌های بعدی مباحث به صورت جزئی‌تر و دقیق تر مطرح شود و همفکری بیشتری میان، مجلس، دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انجام اقدامات عملیاتی ایجاد شود.



وی افزود: نمایندگان مسائل و مشکلات مختلف در زمینه بیمه تامین اجتماعی، همسازی‌سازی حقوق، افزایش و توسعه خدمات‌رسانی به مناطق محروم، اجرای عدالت و دسترسی برابر و یکسان به خدمات بهداشتی و درمانی به تمامی مردم را مطرح و وزیر هم توضیحات لازم را ارائه کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 328891
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار