خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/05 - 15:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بابایی کارنامی:

بررسی جزییات طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان دستگاه قضایی به هفته آینده موکول شد

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی جزییات طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان قوه قضاییه در نشست آتی این کمیسیون خبر داد.

علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اهمیت تصویب طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان قوه قضاییه، گفت: بررسی این طرح که در دستورکار کمیسیون اجتماعی قرار داشت به دلیل تلاقی جلسات این کمیسیون با دیدار با آیت‌الله رییسی به تعویق افتاد.



نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته پیش از این کلیات این طرح در جلسه کمیسیون اجتماعی به تصویب رسیده و بررسی جزییات آن به جلسه آینده این کمیسیون موکول شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون فضایی ایجاد شده است که هم اکثر نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اجتماعی و هم سازمان اداری و استخدامی کشوری و سایر دستگاه‌های مربوطه و مسئولان قوه قضاییه در رابطه با این طرح به یک نقطه نظر واحدی رسیده‌اند.



نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این طرح از اهمیت بسزایی برخوردار بوده چرا که مطالبات به حق کارکنان قوه قضاییه را محقق می‌کند و مجلس هم در موعد مقرر آن را تصویب خواهد کرد تا با ایجاد این قانون بتوانیم پاسخ درخوری به زحمات کارکنان و قضات قوه قضاییه برای انجام ماموریت‌هایی که برعهده دارند، بدهیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 323867
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار