خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/30 - 23:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

بازدیدهای اعضای فراکسیون زنان مجلس از تعاونی فراگیر، انجمن توانمندسازی، کارگاه خیاطی و دفتر تسهیل گری توسعه محلی مریوان

اعضای فراکسیون زنان مجلس از انجمن توانمندسازی و حمایت از زنان کابوک، دفتر تسهیل گری  توسعه محلی، کارگاه خیاطی در روستای سعدآباد و تعاونی فراگیر بانوان ئاسو بازدید کردند و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جمعی از اعضای فراکسیون زنان مجلس که به استان کردستان سفر کردند از تعاونی فراگیر بانوان ئاسو بازدید کردند.



این تعاونی در ابتدا توسط شیوا قاسمی پور نماینده مریوان و زریوار افتتاح شد سپس نمایندگان در گفت و گو با بانوان فعال در این تعاونی در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.



فعالان این تعاونی خواستار ایجاد بازارچه‌ای برای فروش محصولات شدند که فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان قول همکاری و پیگیری فروشگاهی برای فروش محصولاتشان در تهران را داد.



همچنین نمایندگان در ادامه در بازدیدی از انجمن توانمندسازی و حمایت از زنان کابوک این انجمن را افتتاح کردند.



این انجمن به عنوان اولین انجمن مردم نهاد فعال در شهرستان مریوان است که در راستای کمک رسانی به بانوان و اشتغال زایی آنها ایجاد شده است.



اعضای فراکسیون زنان مجلس همچنین از دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی مریوان بازدید کردند و در گفت‌وگو با فعالان در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و قول پیگیری دادند.



این تعاونی از سال 97  فعالیت خود را آغاز و به توسعه محلات ورود کرده است و در واقع به عنوان حلقه واسط بین دولت و مردم و دفتری محلی برای شنیدن مشکلات مردم است.



در ادامه اعضای فراکسیون زنان مجلس در بازدید از کارگاه خیاطی در روستای سعدآباد در جریان مشکلات بانوان فعال این کارگاه قرار گرفتند.



زنان فعال در این کارگاه از فراکسیون زنان خواستار پیش بینی فضایی بزرگ تر برای گسترش فعالیت خود بودند که اعضای فراکسیون قول پیگیری دادند.



این روستا از توابع بخش خاوومیرآباد شهرستان مریوان در استان کردستان است که در نقطه صفر مرزی قرار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 329649
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار