خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/16 - 10:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
میرسلیم خبر داد:

بازدید جمعی از نمایندگان تهران از شرکت هلیکوپترسازی ایران؛ بررسی امکانات فنی و قابلیت‌های نیروی انسانی

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه شرکت هلیکوپترسازی ایران دارای قابلیت‌های بسیار مهمی در سطح طراحی و تولید هلیکوپترهای مورد نیاز کشور است، گفت: این مجموعه به‌ خوبی می‌تواند نیازهای هلال‌احمر، توانیر، وزارت نفت، صداوسیما و سایر دستگاه‌هایی که نیازمند خدمات هستند را جوابگو باشد و این دستاورد بسیار مهمی است که در کشور ایجاد شده است.

سیدمصطفی آقامیرسلیم در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح بازدید اخیر جمعی از نمایندگان تهران از شرکت هلیکوپترسازی ایران، گفت: به منظور بررسی امکانات فنی و قابلیت‌های نیروی انسانی و متخصصان این بازدید انجام شد.



وی افزود: این مجموعه دارای قابلیت‌های بسیار مهمی به‌لحاظ میهنی در سطح طراحی و تولید هلیکوپترهای مورد نیاز کشور بوده و توانایی بسیار خوبی در آن ایجاد شده و به‌ خوبی می‌توانند نیاز بخش‌های مختلف کشور ازجمله هلال‌احمر، توانیر، وزارت نفت، صداوسیما و سایر دستگاه‌هایی که نیازمند خدمات هستند را جوابگو باشد و این دستاورد بسیار مهمی است که در کشور ایجاد شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران یکی از قابلیت‌های این کشور را تعمیر هلیکوپترهای سنگین دانست و گفت: این مجموعه قابلیت تعمیر و بازسازی هلی‌کوپترهای تخصصی را دارد و همچنین بسیاری از قطعات مورد نیاز را از طریق سفارش به شرکت‌های قطعه‌ساز یا از طریق روش‌های مختلف تامین می‌کند.



میرسلیم یادآور شد: قابلیت های این مجموعه حاصل آموزش‌های تخصصی، کارآموزی و تجربه‌اندوزی هایی است که کارکنان و متخصصان آن در طول سالیان متمادی کسب کردند و بسیار ارزنده است.



نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم ادامه داد: به‌صورت جدی نیاز است از مجموعه هلیکوپترسازی حمایت و پشتیبانی شود؛ بی شک در صورت حمایت تامین نیازهای کشور و تعمیر و بازسازی هلیکوپترها انجام خواهد شد و چنانچه نسبت‌ به حمایت و پشتیبانی ها بی‌ توجه باشیم ناگزیر هستیم برای تامین نیازها دست به سوی خارجی‌ها دراز کنیم که باید در این رابطه ارز بیشتری مصرف کنیم و از سویی در شرایط تحریم با مشکلات زیادی از لحاظ مذاکره و حمل‌ و نقل مواجه خواهیم شد و در این شرایط جواب‌گویی به نیازهای داخلی کشور سخت خواهد بود.



وی افزود: فعالیت و کار این شرکت نه تنها از لحاظ فنی دارای اهمیت بوده بلکه از لحاظ تخصصی و نیروی انسانی بسیار ارزنده است و همچنین در شرایط کنونی که با انواع و اقسام تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم باید به صورت جدی به قابیلت های این کشور بها داد و از آن حمایت کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 328430
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار