خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/19 - 10:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
مقتدایی در نامه‌ای خطاب به استاندار اصفهان؛

امکانات اصفهان را برای مقابله با شیوع کرونا بسیج کنید/ وضعیت‌ بیمارستان‌ها ناگوار است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با صدور نامه‌ای خطاب به استاندار اصفهان خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به وضعیت شیوع کرونا در اصفهان و شرایط بیمارستان‌های استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با صدور نامه ای خطاب به رضایی استاندار اصفهان خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به وضعیت بیمارستان های استان در شرایط شیوع کرونا شد.



متن نامه نماینده مردم اصفهان در مجلس به شرح زیر است:



پیرو مذاکره تلفنی و تاکید اینجانب مبنی بر تدبیر و انجام اقدامات لازم برای کنترل حداکثری شیوع کرونا در سطح استان و به ویژه شهرستان اصفهان، اینک پس از گذشت چندین روز علیرغم تاکید شفاهی اینجانب و نامه شماره ۶۸۷۳/۲/۱۲/پ رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان مورخ ۱۰/۵/۱۴۰۰ و توصیه های متعدد پزشکان و متخصصان اصفهان مبنی بر ضرورت اقدامات موثرتر، سبب شد تا اینک بار دیگر مصرانه تعهد و رسالت جنابعالی مبنی بر وظایفی که در قبال امنیت و سلامت مردم عزیز استان برعهده دارید را خاطرنشان و تاکید کنم، که توقع و انتظار من این است با جدیت مسئله را پیگیری و ان شاء الله با بسیج همه امکانات استان، زمینه های شیوع این بیماری را خاتمه دهید.



امیدوارم با سرعت عمل و تدبیر لازم و اتخاذ تصمیماتی که همه جوانب امر را در برگیرد، موجبات رفع دغدغه هموطنان عزیز و اینجانب که شبانه روز وضعیت بیمارستان های استان را رصد می کنم و اینک در ساعت ۲ بامداد ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ با مشاهده گزارشات مذکور، درحال نگارش این نامه می باشم و به شدت نگران روزهای آینده و وضعیت ناگوار بیمارستان ها هستم، خاتمه دهید.



جناب آقای دکتر رضایی! یقین دارم شما نیز دغدغه دارید، لیکن حجم اقداماتی که انجام شده به ویژه در شهرستان اصفهان، متناسب با نیازها و موقعیت ها نیست و گلایه اینجانب ناظر به همین بخش می باشد.



اعتقاد دارم ساعت های آینده بلکه لحظه ها را برای اقدامات موثر مورد استفاده قرار دهید و موجب امتنان است اینجانب را از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع بفرمایند.



از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نمایم./



پایان پیام

  • کد خبر : 324695
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار