خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/04 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
یزدی‌خواه خبر داد:

افتتاح 3 سالن جدید در بیمارستان آموزشی و روانپزشکی رازی/هیچ کدام از بیمه‌ها پوشش بیمه‌ای بیماران این مرکز را نمی‌پذیرند

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، از افتتاح سه سالن جدید در بیمارستان آموزشی و روانپزشکی رازی (امین‌ آباد) و آغاز بازسازی یکی از ساختمان‌های قدیمی آن خبر داد.

سیدعلی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات بازدید از بیمارستان آموزشی و روانپزشکی رازی(امین‌ آباد)، گفت: بنده به همراه آقای اسماعیل کوثری نماینده تهران با خیرین حوزه سلامت و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه هیات امنای خیرین این بیمارستان شرکت کرده و مشکلات آن را از حیث بودجه، تجهیزات، ساختمان و نیروی انسانی مورد بررسی قرار دادیم.  



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز سه سالن جدید در این بیمارستان افتتاح شد، همچنین بازسازی یکی از ساختمان‌های قدیمی آن نیز آغاز شد.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به مشکلات این بیمارستان، تصریح کرد: بیمارستان آموزشی و روانپزشکی رازی(امین آباد) بیش از 1000 هزار بیمار دارد که سابقه بستری برخی از آنها به 40 سال می‌رسد، ضمن اینکه فرسودگی تجهیزات و ساختمان از مشکلات عدیده این مرکز است، از سوی دیگر هیچ کدام از بیمه‌ها پوشش بیمه‌ای این بیماران را نمی‌پذیرند.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده و آقای کوثری قول دادیم که مشکلات این بیمارستان را خدمت رییس جمهور مطرح کنیم و تقاضای بازدید از این مرکز را به وی بدهیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 329800
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار