خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/28 - 10:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
در دیدار شریفیان و رئیس بنیاد شهید مقرر شد:

استقبال قاضی‌زاده‌هاشمی با پیشنهاد استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای رسیدگی به مسائل خانواده شهدا/ تاکید بر به روزرسانی پرونده های ایثارگری در بنیاد شهید اسلامشهر

نماینده مردم تهران در مجلس از نشست با رئیس بنیاد شهید و استقبال ایشان با پیشنهاد استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای رسیدگی به مسائل خانواده شهدا خبر داد و گفت: در این نشست مسئله به روزرسانی پرونده های ایثارگری در بنیاد شهید اسلامشهر و تسهیل شرایط استفاده از خدماتی مثل کارت حکمت و بیمه تکمیلی مطرح شد.

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت در مورد جزئیات مسائل مطرح شده در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: رسیدگی و توجه به مسائل ایثارگران و خانواده معظم شهدا از مهم ترین اموری است که همه مدیران و مسئولان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند چرا که زنده نگه داشتن روح ایثار و شهادت، حفاظت از ارزش‌های متعالی در نظام مقدس و کشور ماست.



وی ادامه داد: موضوع معیشت، اشتغال، امکانات و خدماتی که از طرف این بنیاد به ایثارگران و خانواده معظم شهدا ارائه می شود محور اصلی این گفت و گو و نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت.



این نماینده مجلس ادامه داد: در این دیدار پیشنهاد استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای رسیدگی به مسائل خانواده شهدا مطرح شد و مورد استقبال آقای قاضی زاده رئیس بنیاد شهید قرار گرفت به این نحو که ظرفیت‌های مردمی با هدف ترویج فرهنگ قدردانی و گرامیداشت ایثارگران فعال شود.













شریفیان یادآور شد: مسائل حوزه مسکن و ازدواج و تسهیلات مرتبط با آن و همچنین مسئله به روزرسانی پرونده های ایثارگری در بنیاد شهید اسلامشهر و بهبود شرایط استفاده از خدماتی مثل کارت حکمت و بیمه تکمیلی هم طی مکاتباتی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 329512
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار