خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/15 - 18:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فتحی‌پور:

3 نماینده از پاسخ وزیر اقتصاد قانع شدند

**رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر اقتصاد و دارایی جهت پاسخ به سوال 8 نماینده در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد.

"ارسلان فتحی‌پور" نماینده مردم کلیبردر گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه سید شمس الدین حسینی امروز در کمیسیون حضور داشت، تاکید کرد: وزیر با توضیحات خود توانست سه نماینده را قانع کند.

وی ادامه داد: سیدعلی ادیانی‌راد نماینده قائم‌شهر، شاپور پولادی نماینده ایلام، علی‌اکبر اولیاء نماینده یزد، عوض حیدرپور شهرضایی نماینده شهرضا، سیدجلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد، امین شعبانی نماینده سنندج، سیروس سازدار نماینده مرند و سیروس برنابلداجی نماینده بروجن سوال کنندگان امروز بودند.

فتحی پور با بیان اینکه یحیی‌زاده از سوال خود انصراف داد، تصریح کرد: شعبانی، اولیا و حیدرپور از پاسخ وزیر قانع شدند؛ در ارتباط با سوال اولیا  مقرر شد کارگروه تخصصی جهت بررسی بیشتر تشکیل شود.

رییس کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه وزیر با توضیحات خود سازدار را قانع نکرد، ادامه داد: سازدار سوالی در ارتباط با منطقه آزاد جلفا مطرح کرد که در گروه سوال‌های منطقه ای بود؛ حسینی با توضیحاتی که ارائه کرد نتوانست این نماینده را قانع کند.

وی افزود: از آنجا که سوال ادیانی کلی بود وزیر اعلام کرد شاخص‌های مرتبط با بودجه تفریغ سال 86 ارائه شود تا بتواند پاسخی دقیق و قانع کننده ارائه دهد.

  • کد خبر : 21270
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار