خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/12 - 19:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

گلایه‌های نماینده مردم شیراز از وزیر راه

**قادری با اشاره به طرح‌های ناتمام وزارت راه در شیراز و مشکلات فراوان راه آهن شیراز- اصفهان از بروز برخی مشکلات به سبب تکمیل نشدن پروژه های عمرانی و تعلل هیئت دولت گلایه کرد.

"جعفر قادری" نماینده مردم شیراز در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت ضمن انتقاد از مشکلات فراوان راه آهن اصفهان شیراز گفت: یک سال است که از افتتاح خط آهن شیراز اصفهان می گذرد ولی هنوز مشکلات در این خط ادامه دارد و به خاطر عدم وجود زیر ساخت قوی همچنان این قطار ها نمی توانند بیشتر از 80کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

وی همچنین وضع نامطلوب ایستگاه های بین راهی در این مسیر و تکمیل نشدن آنها را از مشکلات دیگر این خط آهن عنوان کرد و گفت: از بابت اینکه با وجود پیگیریهای فراوان ما، مشکلات مورد توجه قرار نگرفته از وزیر راه گلایه داریم.

نماینده شیراز با انتقاد از اینکه مدیران شهر شیراز به جای انجام وظایف خود در تکمیل پروژه های کلان عمرانی منطقه، وارد فضای جدل رسانه ای شده اند گفت: به شدت نگران طرح های عمرانی کلانی هستیم که به نتیجه نرسیده اند.

قادری با اشاره به اینکه شیراز جزو معدود کلانشهرهایی است که هنوز رینگ اول کمربندی آن تکمیل نشده است، گفت: ما از لحاظ شاخص راه و راهسازی با وجود نیاز بالای به این موضوع، وضعیت نامطلوبی داریم و آزاد راه شیراز اصفهان علی رغم اینکه مقدمات آن آماده شده است، از طرف هیئت دولت در مورد آن تعلل صورت می گیرد.

وی همچنین هشدار داد اگر قضایا اینطور ادامه پیدا کند نارضایتی مردم برای مسئولین مشکل ایجاد خواهد کرد.

  • کد خبر : 20876
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار