خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/14 - 15:32
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

گزارش برنج های آلوده تا آخر این هفته به صحن علنی می آید

**گزارش کمیسیون بهداشت تا دو روز آینده در صحن علنی مجلس خوانده می شود، تا معلوم شود هشت نوع برنج های وارداتی که گفته می شد آلوده به فلزات سنگین و سم آرسینیک است، واقعا آلوده است یا نه.

برنج هایی که به پاکستانی و هندی مشهورند و بیش از این شهرت به خاطر قد کشیدن پس از پخت شهرت دارند؛ این برنج ها به دلیل مشکوک بودن مجراهای وارداتی خود ابتدا مورد تردید قرار گرفتند و پس از آن بحث های داغی نسبت به آلودگی آنها در کشور از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد.

عضو کمیسیون بهداشت با بیان اینکه مسئله آلودگی برنج های آلوده ابتدا از سوی سازمان استاندارد مطرح شد، به خبرگزاری خانه ملت گفت: پس از اعلام این خبر از سوی استاندارد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه های زیر نظر این وزارتخانه به بررسی این برنج ها در مناطق مختلف کشور پرداختند و اعلام کردند که آلودگی ندیدند.

به گفته بشیر خالقی در جلسه یکشنبه کمیسیون بهداشت قرار بر آن شد تا آخر این هفته گزارش این کمیسیون در صحن علنی مجلس خوانده شود.

این کمیسیون یکشنبه گذشته میزبان نمایندگان معاونت آموزشی وزارت بهداشت، بیمه خدمات درمانی نماینده وزارت رفاه، رییس شرکت مادر تخصصی پالایش و پژوهش خون هم بود و گزارشی از عملکرد شرکت پالایش و پژوهش خون شنید.

  • کد خبر : 21156
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار