خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/31 - 18:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
میگلی‌نژاد به خانه ملت خبر داد

پاسخگویی نجار نسبت به مشکلات مردم اطراف نیروگاه بوشهر

**نماینده بوشهر در مجلس گفت: وزیر کشور باید نسبت به ایجاد مشکل برای مردم از سوی نیروی انتظامی در اطراف نیروگاه بوشهر پاسخگو باشد.

غلامعلی میگلی نژاد نماینده بوشهر در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سوال خود از مصطفی محمد نجار وزیر کشور که در دستور کار فردای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد، اظهار داشت: نیروگاه اتمی بوشهر در منطقه مسکونی احداث شده و مردمی که در شعاع پنج کیلومتری نیروگاه هستند از ده ها سال پیش در آنجا سکونت داشته و آن منطقه زادگاهشان محسوب می شود.

وی افزود: به همین دلیل مردم منطقه راضی نیستند تا به دیگر مناطق نقل مکان کنند و از طرفی این نقل مکان هزینه بسیار سنگینی هم برای دولت در بر خواهد داشت.

نماینده بوشهر در مجلس با اشاره به احداث نیروگاه اتمی بوشهر در آن منطقه از سی و چهار سال پیش گفت: چند سالی است که نیروی انتظامی برای مردم منطقه محدودیت های شدیدی را ایجاد می کند و مردم اجازه حمل مصالح ساختمانی و همچنین احداث بنا در آن مناطق را ندارند که همین امر موجب نارضایتی و گلایه مردم شریف محله هلیله و بندرگاه گردیده به نحوی که در چند مرحله نسبت به این موضوع اعتراض کرده و خواستار رفع مشکلات خود شدند.

میگلی نژاد خاطرنشان کرد: برای روشن شدن وضعیت مردم، مصطفی محمد نجار وزیر کشور به عنوان مقام سیاسی و امنیتی باید با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این زمینه پاسخ دهد.

  • کد خبر : 19846
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار