خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/14 - 19:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اسدی خبر داد:

پاسخگویی میرکاظمی به عدم رعایت عدالت در گازرسانی به روستاها

**نماینده مشگین شهر گفت: مسعود میرکاظمی وزیر نفت باید درخصوص عدم رعایت عدالت در گازرسانی به روستاهای استان اردبیل پاسخگو باشد.

"یونس اسدی" نماینده مشگین شهر در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سوال خود از مسیر میرکاظمی وزیر نفت که در دستور کار فردای کمیسیون انرژی مجلس قرار دارد، گفت: مطابق اصل 48  قانون اساسی در بهره‏برداری‏ از منابع طبیعی‏ و استفاده‏ از درآمدهای‏ ملی‏ در سطح‏ استانها و توزیع فعالیتهای‏ اقتصادی‏ میان‏ استانها و مناطق‏ مختلف‏ کشور، باید تبعیض‏ در کار نباشد، به‏طوری‏ که‏ هر منطقه‏ فراخور نیازها و استعداد رشد خود، سرمایه‏ و امکانات‏ لازم‏ در دسترس‏ داشته‏ باشد.

وی افزود: بیش از 300 روستا در مشگین شهر وجود دارد که تنها 10 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و بقیه روستاها فاقد از گاز محروم هستند این درحالی است که در زمستان سرما در مشگین شهر به 35 درجه زیر صفر می رسد و برخی از شهرها و روستاهایی که کمتر از این سرما دارند از گاز برخوردار هستند.

نماینده مشگین شهر گفت: مطابق برنامه چهارم توسعه باید تا روستاها و مناطقی که در 15 کیلومتری خط لوله گاز قرار دارند گازرسانی شود؛ اما در استان اردبیل هنوز تا سه کیلومتر اطراف خط لوله گازرسانی نشده است.

اسدی گفت: وزارت نفت در زمینه گازرسانی برنامه مشخص و مدونی ندارد و وزیر باید در این زمینه پاسخگو باشد.

  • کد خبر : 21113
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار