خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/30 - 14:23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
روح‌الله جانی‌عباسپور:

وزارت کشاورزی اقدامی برای خرید محصولات کشاورزان نکرده است

**نماینده مردم‌ بویین‌‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی از پرداخت نکردن بهای گندم، جو و محصولات کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و بی‌توجهی این وزارتخانه در خرید این محصولات انتقاد کرد.

"روح‌الله جانی عباسپور" نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نشریه ولایت قزویم اظهار داشت: یکی از مشکلات شهرستان بویین‌زهرا و استان قزوین عدم پرداخت بهای گندم، جو و محصولات کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و عدم اقدام جدی این وزارتخانه در جهت خرید این محصولات است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در ادامه به دیگر مشکل این شهرستان اشاره و تصریح کرد: جاده بویین‌زهرا به سه‌راهی رحیم‌آباد متأسفانه تلفات بسیار زیادی داشته است که البته از وزارت راه تقدیر و تشکر دارم اما جدیت بیشتر را در این زمینه جهت اجرایی کردن پروژه راه‌ها خواستارم.

جانی عباسپور در خاتمه، افت شدید ولتاژ برق در سطح روستاهای استان قزوین را دیگر مشکل این استان دانست و متذکر شد: این موضوع باعث شده در تأمین آب آشامیدنی مردم مشکلات بسیار زیادی ایجاد شود. از این رو از وزارت نیرو می‌خواهم نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

  • کد خبر : 22804
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار