خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/28 - 18:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
دهقان ناصرآبادی در گفت و گو با خانه ملت:

نجار باید در خصوص مهاجرت بدون مجوز افاغنه به مجلس توضیح دهد

**نماینده کازرون با اشاره به ورود بدون مجوز تعداد زیادی از افاغنه به کشور گفت: وزیر کشور باید در این زمینه پاسخگو باشد.

"غلامرضا دهقان ناصرآبادی" نماینده کازرون در مجلس در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به 2 سوال خود از مصطفی محمدنجار وزیر کشور که در دستور کار فردای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد، گفت: محور این سوالات در خصوص ورود اتباع بیگانه به داخل کشور، به خصوص افاغنه و همچنین گسترش ناامنی و شرارت ها در سطح کشور است.

وی افزود: کنترل مرزها بر عهده وزارت کشور است؛ اما متاسفانه وزارت کشور به درستی به وظیفه خود عمل نکرده و ما شاهد ورود بدون مجوز اتباع بیگانه به داخل کشور هستیم.

نماینده کازرون در مجلس خاطرنشان کرد: ورود این اتباع بیگانه به کشور باعث برهم ریختن برنامه های دولت در بخش های مختلف به خصوص بهداشت و درمان می شود و آمارها حکایت از این دارد که تعداد زیادی از اتباع بیگانه بصورت غیرمجاز در کشور حضور دارند.

دهقان ناصرآبادی با اشاره به سوال دیگر خود از وزیر کشور گفت: ما شاهد گسترش ناامنی و شرارت های اجتماعی در سطح کشور هستیم که همین موضوع نگرانی هایی را در بین مردم ایجاد کرده است به عنوان مثال شاهد ترورها و قتل های متعدد و همچنین ناامنی در برخی از نقاط کشور ازجمله سیستان و بلوچستان هستیم.

وی گفت: وزیر کشور باید با حضور در کمیسیون مذکور به این سوالات پاسخ دهد.

  • کد خبر : 22527
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار