خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/02 - 18:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عفت شریعتی:

موضوع مهم همزمانی انتخابات در جو متشنج مجلس گم شد

**عفت شریعتی با اشاره به اهمیت فوق العاده مصوبه امروز مجلس در مورد همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: در فضای امروز مجلس متاسفانه این مصوبه مهم گم شد و توجهی به آن صورت نگرفت.

عفت شریعتی کوه بنانی نماینده مشهد و کلات در گفتگو با خبرنگار خانه ملت گفت: مسئله مهم همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تحت شعاع مصوبه مجلس در مورد موسسات آموزش عالی غیر دولتی قرار گرفت و آنچنانکه شایسته این موضوع بود به آن پرداخته نشد.

وی با اشاره به اینکه مصوبه مجلس در مورد همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به مراتب مهمتر از موضوع مربوط به مصوبه دانشگاه آزاد است افزود: در جو امروز مجلس این مصوبه دیده نشد اما واقعیت این است که این مصوبه یک نقطه عطف طلایی در تاریخ ماست.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین افزود: شوراهای شهر و روستا از این مصوبه مجلس باید استفاده کنند و در فرصت دوساله ای که بر زمان حضور آنها در شوراها اضافه شده طرح های ناتمام خود را به انجام برسانند.

وی اهمیت دیگر مصوبه امروز مجلس را در رابطه این مصوبه با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها دانست و گفت: اگر این مصوبه امروز تصویب نمی شد باید اواخر امسال انتخابات شوراها را برگزار می کردیم که این موضوع می توانست خسارات و هزینه زیادی را بر اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها وارد کند.

  • کد خبر : 20077
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار