خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/01 - 18:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفری به خانه ملت خبر داد:

مهلت کمیسیون کشاورزی به خلیلیان

**سخنگوی کمیسیون کشاورزی مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی را بررسی ایرادهای شورای نگهبان و حضور وزیر کشاورزی برای پاسخ به سوالات نمایندگان عنوان کرد.

عیسی جعفری سخنگوی کمیسیون کشاورزی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون را حول دو محور بررسی ایرادات شورای نگهبان به دو مصوبه مجلس و پاسخگویی وزیر کشاورزی به سوالات نمایندگان عنوان کرد.

وی در مورد ایراد شورای نگهبان گفت: ایراد شورای نگهبان به دو مصوبه مجلس بود که یکی در ارتباط با بحث ساماندهی چاه های غیر مجاز و دیگری در مورد قانون بهره وری بخش کشاورزی بود که در جلسه امروز کمیسیون و با حضور نماینده شورای نگهبان، رضوانی بحث های خوبی در این مورد صورت گرفت.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با بحث های صورت گرفته و رفع مشکل این مصوبات دوباره آنها به صحن مجلس بازگشته و تصویب شوند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی همچنین از حضور وزیر کشاورزی در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: سوالات نمایندگان از وزیر کشاورزی در مورد مباحثی مانند عدم اعطای مجوز برای صیادان، مشکلات آبیاری بارانی، سیتم نوین آبیاری، مشکل پنبه کاران و مشکل خرید محصولات کشاورزی بود.

جعفری در مورد نتیجه پاسخگویی وزیر کشاورزی نیز گفت: بنا شد که هیئتی از طرف جهاد کشاورزی اعزام شود و مسائل مطرح شده را از نزدیک بررسی و حل کند، اگر این مشکلات توسط این هیئت حل شد که چه بهتر اگر هم نشد که مجبوریم سوال را به صحن ببریم. 

  • کد خبر : 19960
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار