خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/28 - 13:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ابراهیمی در گفتگو با خانه ملت:

مشکلات جانبازان توجه بیشتری را می‌طلبد

**رئیس هیات داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس خواستار توجه بیشتر مجلس و سایر نهادها در ارتباط با مشکلات جانبازان و ایثارگران شد.

"حسین ابراهیمی" نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبات مجلس در ارتباط با جانبازان و ایثارگران خوب و موثر بوده است اظهار داشت: با این وجود مشکلات جانبازان و ایثارگران ما به حدی زیاد است که توجه و اقدامات بیشتری را می طلبد.

وی با اشاره به دیدار سالانه جانبازان با مقام معظم رهبری افزود: امسال هم به روال سال های گذشته هیاتی از جانبازان و ایثارگران به محضر مقام معظم رهبری رسیدند. من هم به نمایندگی از مقام معظم رهبری در این دیدار حضور داشتم..

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایطی که در این جلسه مشاهده کردم بیانگر این بود که مجلس و سایر نهادها باید بیش از این در ارتباط با جانبازان و ایثارگران باید کار کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه اشتغال جانبازان یکی از مشکلات عمده آنهاست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جانبازان را به دو دسته تقسیم کرده‌اند؛ کسانی که می‌توانند کار کنند و کسانی که نمی‌توانند. اکثر کارفرماها هم دوست ندارند که جانبازان در محیط کار حضور داشته باشند و این عامل، موجب افزایش بیکاری در این قشر شده است.

رئیس هیات داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به لایحه جامع خدمات رسانی جانبازان و ایثارگران گفت: این لایحه باید هر چه سریع تر تکمیل شده و از کش و قوس مجمع تشخیص، دولت و مجلس خارج شود. تصویب این طرح به رفع هر چه سریعتر مشکلات جانبازان کمک زیادی خواهد کرد.

  • کد خبر : 22465
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار