خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/12 - 18:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

مشهد باید با سه فرمانداری اداره شود

** نماینده مردم مشهد با تاکید بر اهمیت این شهر برای ایران، جهان تشیع و همچنین افزایش جمعیت آن در سال‌های اخیر خواستار مدیریت این شهر زیر نظر حداقل سه فرماندار شد.

عفت شریعتی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت گفت: مشهد شهر همه ایرانیان و جهان تشیع است که این اهمیت، نگاه ویژه ای هم می‌طلبد، ولی این در حالی است که هنوز نتوانسته توجه بیشتری از سوی مسئولان نسبت به این پایتخت معنوی جلب کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات مشهد ترافیک، مسئله اشتغال و بازسازی بافت فرسوده است درباره حساسیت جایگاه این شهر اضافه کرد: این شهر  در طول سال بیش از 20 میلیون جمعیت متغیر دارد؛ بنابراین توجه به مسئله ملزومات گردشکری و اسکان و درمان زائران اهمیت ویژه‌ای پیدا می کند.

شریعتی ادامه داد: نکته مهم دیگر حاشیه‌های پرجمعیت شهر مشهد است و باید بدانیم همان‌گونه که تهران با چند فرمانداری اداره می‌شود، مشهد هم باید بیش از چند فرمانداری داشته باشد و جاهایی مانند طوس و شهرک‌های اقماری پر جمعیت آن به فرمانداری‌های مستقلی نیازمندند.

نماینده مشهد تصریح کرد: مجلس دو سال پیش طرح مربوط به ردیف مستقل بودجه برای مشهد را ارائه که هنوز مورد توجه قرار نگرفته و ما اینجا تاکید می‌کنیم که نباید مشهد را مانند شهرهای معمولی ببینیم و توجه ویژه‌ به این شهر را نباید از یاد ببریم.

  • کد خبر : 20841
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار