خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/23 - 14:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علی بروغنی:

مدیریت منابع انسانی و زمان را در تعطیلات به دست بگیریم

**یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به ضرورت ساماندهی وضعیت تعطیلات در کشور، گفت: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر "همت مضاعف و کار مضاعف" باید مدیریت منابع انسانی و زمان را به دست بگیریم و اجازه ندهیم امور اقتصادی و اجتماعی ما در این بین دچار خسارت شوند.

"علی بروغنی" عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در پاسخ به سئوالی در خصوص ضرورت ساماندهی وضعیت تعطیلات در کشور و اقدامات احتمالی مجلس در این خصوص، اظهار داشت: با وجود اینکه تعطیلات  بسیار، مسائل اقتصادی کشور را تحت الشعاع خود قرار می دهد اما در برخی روزهای سرد و گرم سال این کار لازم است زیرا گاهی هزینه هایی که در این ایام ممکن است متوجه مردم و کشور شود بیشتر از تعطیل نکردن است.

وی افزود: البته این تعطیلات شاید برای کارمندان 5 روز باشد اما گاه مشاهده می شود که همین زمان به دلایلی برای دانشجویان و مراکز آموزشی کشور به یک ماه هم افزایش می یابد.

بروغنی با بیان اینکه نباید تعطیلات در کشور به گونه ای باشد که به امور اقتصادی و اجتماعی ما ضربه وارد کند، گفت: در فرآیند تعطیلات باید مدیریت منابع و زمان را به دست بگیریم و از زمان به خوبی استفاده کنیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین با اشاره به شعار امسال مبنی بر کار مضاعف و همت مضاعف، تصریح کرد: منظور رهبر معظم انقلاب از این نامگذاری این بود که همگی باید وقت بگذاریم و با انرژی کار کنیم .

وی همچنین در عین حال برخی از تعطیلات رسمی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: واقعه عاشورا و عید غدیر خم از وقایعی هستند که نباید از یاد و خاطره فرزندان ما پاک شود به همین علت تعطیلات چنین مناسبت هایی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

بروغنی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است اقدام عملی خاصی در خصوص ساماندهی وضعیت تعطیلات توسط نمایندگان مجلس صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: در گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس بحث هایی در این خصوص صورت گرفت اما در حال حاضر چنین موضوعی در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار ندارد.

  • کد خبر : 21860
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار