خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/06 - 13:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

قانون کار در خانه در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد

**دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قانون کار در خانه و ایجاد اشتغال مستمر در منزل در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده است.

جواد صبور در پنجمن جشنواره کارآفرینان برتر استان اردبیل در گفتگو با هفته نامه خبر اردبیل اظهار داشت: استقلال اقتصادی، علمی، فرهنگی و معنوی جزو مؤلفه‌های مهم پیشرفت هستند و کشور در حال حاضر نیازمند این مؤلفه‌هاست.

وی افزود: در حال حاضر مهم‌ترین اصلی که جامعه‌ ما به آن نیاز دارد استقلال اقتصادی است و تعالی همه جانبه و شکوفایی گسترده عمده‌ترین نیاز ماست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به فعالیت شورای عالی اشتغال اشاره کرد و بیان داشت: در این شورا برنامه‌های صحیح و سیاست‌های مدون با اولویت‌ کارآفرینی در حال تدوین است و مقرر شده امسال یک میلیون و 100 هزار شغل در کشور ایجاد شود.

وی دولت را تسهیل‌کننده کار عنوان کرد و ادامه داد: باید با مدنظر قرار دادن این شاخص کارآفرینان وارد کار شده و حلقه‌های مفقوده اشتغال در کشور را بازیابی کنند.

صبور رسیدن به استقلال اقتصادی را نیازمند مدیران کارآفرین عنوان و اضافه کرد: امروز دیگر نباید چنین باشد که دستگاه‌‌های بزرگ اقتصادی اقدام به ایجاد شغل کنند بلکه باید کارهای خانگی و مشاغل کوچک به صورت کلی در کشور به وجود آمده و حلقه اشتغال را کامل‌تر کند.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پرداختن به کارهای خانگی، خوداشتغالی، تعاون و کارآفرینی را حلقه‌های متصل اشتغال عنوان کرد و گفت: آن‌چه که دولت نهم و دهم در اولویت کاری خود قرار داده ایجاد اشتغال مستمر و پایدار برای مردم است و مردم نیز در این ارتباط باید تمام تلاش خود را به کار بندند.

  • کد خبر : 20242
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار