خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/02 - 14:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کمیسیون اصل 90 اعلام کرد

فراخوان نظرات نمایندگان برای تدوین طرح نظارت مجلس بر مجلس

**کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست نظرات خود را برای تهیه ساز و کار فعالیت جهت تدوین طرح نظارت مجلس بر مجلس به این کمیسیون ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، کمیسیون اصل 90 مجلس که وظیفه بررسی ساز و کار نظارت درون تشکیلاتی مجلس را بر عهده دارد، طی اطلاعیه‌ای از نمایندگان مجلس خواسته است نظرات خود را برای تهیه ساز و کار فعالیت جهت تدوین طرح نظارت مجلس بر مجلس به این کمیسیون ارائه دهند.

در اطلاعیه کمیسیون اصل 90 آمده است: با توجه به تاکیدات مکرر امام خمینی (ره) در موضوع نظارت و با تعمق در محتوای فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان پیرامون امر مهم نظارت و محورهای سه‌گانه‌ی نظارت مجلس بر مجلس، نظارت مجلس بر کمیسیون‌ها و نظارت مجلس بر نمایندگان باید ساز و کار مناسبی جهت اجرای این مهم طراحی شود.

لذا کمیسیون اصل نود مجلس اقدام به اخذ نظرات جهت تهیه ساز و کاری مناسب در این خصوص نموده است تا پس از بررسی‌های لازم، طرح قانونی جامع و کاملی به مجلس تقدیم گردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به این مساله، از عموم نمایندگان تقاضا می‌شود اظهارنظر کارشناسی خود پیرامون محورهای فوق را حداکثر ظرف یک هفته برای کمیسیون اصل نود مجلس ارسال نمایند تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

  • کد خبر : 20031
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار