خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/10 - 10:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مقیمی:

طرح سالم‌سازی دریای مازندران عملیاتی می‌شود

**ساماندهی دریا در استان مازندران بحثی است که هرساله در اوایل تابستان و با هجوم مسافران تابستانی به طور جدی مطرح می‌شود. مشکلاتی اعم از اسکان مسافران، زیباسازی استان و طرح سالم‌سازی دریا از جمله این مسائل هستند.

احمد علی مقیمی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مورد تابستان و وضعیت گردشگری به روزنامه وارش مازندران گفت: باتوجه به حجم بالای مسافران تابستانی، ما هرساله دراین فصل با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و کمبود طرح‌های سالم‌سازی هرساله مسافران تابستانی را دچار حادثه می‌کند.

وی افزود: امسال برای مرتفع کردن این مشکل هفته گذشته جلسه‌ای را با استاندار مازندران و نهادهای مرتبط برگزار کردیم و قرار شد با افزایش طرح‌های سالم‌سازی این معضلات را به حداقل برسانیم.

مقیمی به وضعیت اسکان مسافران نوروزی به عنوان یکی از مشکلات اصلی موجود اشاره کرد و افزود: مازندران از استان‌های توریستی است که در تمام فصول مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند، اما متأسفانه میزان جمعیتی که به این شهر وارد می‌شوند، بیش از ظرفیت مکان‌هایی است که برای اسکان آنها در نظر گرفته شده است. به همین دلیل با شهرداری‌ها صحبت کردیم و قرار شد مکان‌های بیشتری را برای مسافران در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه گردشگری با معاون استانداری جلسات گوناگونی برگزار کردیم که آنها نیز قول همکاری داده‌اند. با صحبت‌های انجام شده جای امیدواری است که این طرح تا تابستان سال آینده به طور کامل عملیاتی شود.

  • کد خبر : 20675
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار