خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/22 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قاضی پور:

ضعف عملکرد وزیر کشاورزی دلیل اصلی استیضاح اوست

**نماینده مردم ارومیه که جزو امضا کنندگان اصلی طرح استیضاح وزیر کشاورزی است دلیل اصلی این استیضاح را ضعف مدیریت وزیر کشاورزی عنوان کرد و گفت: عدم کنترل دقیق بر حوزه وسیع و حیاتی تحت کنترل وزارت جهاد کشاورزی و عدم نظارت کافی وزیر کشاورزی دلایل اصلی استیضاح اوست.

"نادر قاضی پور" نماینده مردم ارومیه در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر این موضوع که به هیچ وجه امضای خود برای استیضاح وزیر کشاورزی را پس نخواهد گرفت، عملکرد ضعیف وزیر کشاورزی را دلیل اصلی استیضاح او عنوان کرده و گفت: عملکرد وزیر در بخش های حمایت از تولیدات داخلی و حفاظت از منابع و همچنین مدیریت دقیق بر این حوزه ضعیف بوده است.

نماینده ارومیه عدم کنترل دقیق بر محصولات کشاورزی،منابع طبیعی و امور مربوط به موضوع اساسی کشاورزی را از دیگر مشکلات موجود در عملکرد وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد و گفت: احساس می کنیم که وزارت بزرگ جهاد کشاورزی در کشور ما که جمع کثیری از مردم آن در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند و وابسته به کشاورزی هستند عملکرد رضایت بخشی ندارد. از جمله در تامین مایحتاج کشاورزان مانند سموم و ماشین آلات و همچنین برنامه ریزی به موقع برای محصولات آنان کم کاریهایی صورت گرفته که کشاورزان را متضرر کرده است.

قاضی پور همچنین افزود: حدود چهل مورد در استیضاح وزیر جهاد کشاورزی مطرح است که مهمترین آنها به عدم نظارت کافی و عدم دقت برای اجرای اهداف وزارت کشاورزی برمی گردد.

  • کد خبر : 21717
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار