خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/23 - 14:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسن نوروزی، با اشاره به گرمای هوا:

صداوسیما، صرفه‌جویی را تبلیغ کند

** نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی معتقد است مردم ایران در مقابل سختی‌ها و مشکلات مقاوم هستند و با مقاومت می‌توانند مشکل گرما را نیز پشت سر بگذارند.

"حسن نوروزی" عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت خاطرنشان کرد : گرمایش هوا در تابستان امسال وضعیت شدیدتری را نسبت به روزهای مشابه در سال های قبل داشته است . طبیعتا مصرف انرژی برق و آب هم بالا می رود لذا انتظار می رود مسئولان و مردم به موارد ضروری توجه کنند .

وی اضافه کرد: صدا و سیما بایستی با تبلیغات گسترده ای صرفه جویی در مصرف اب و برق را تبلیغ کند. از سوی دیگر مسولان نیز باید برای کنترل وضعیت در صحنه حاضر باشند تا جلوی تبعات ناشی از قطعی برق و آب و غیره را بگیرند . مردم هم همانطور که در شرایط سخت پشتیبان یکدیگر بودند الان هم لازم است که به این نکته توجه کنند و با صرفه جویی این موضوع را پشت سر بگذارند.

این نماینده مجلس در انتها گفت: مردم عزیز ایران همواره در مقابل سختی ها و مشکلات مهمتر و اساسی تر مانند جنگ تحمیلی ایستادگی کردند و با توجه به اینکه مساله قطعی برق مقطعی است نگرانی خاصی نسبت به این موضوع نداریم و اساسا نمی توان این مساله را در حد بحران تلقی کرد.

  • کد خبر : 21867
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار