خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/11 - 11:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده آبادان در واکنش به خبر خروج توپولوف از ناوگان هوایی

سهمیه صندلی هوایی آبادان نباید کم شود

**سیدعلی موسوی با عنوان این مطلب که از خروج هواپیمای توپولوف از سبد پروازی کشور استقبال می کنیم گفت:نباید حذف توپولوف که هواپیمای اصلی حمل مسافران ابادان است باعث کم شدن تعدا صندلی های هوایی آبادان شود.

"سیدعلی موسوی" نماینده مردم آبادان در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در واکنش به خبری که طبق آن سازمان هواپیمایی کشوری (ایران ایرتور) از حذف توپولوف از سبد پروازی خبر داده است گفت: ما با خبر شدیم که سازمان هواپیمایی کشوری دستور داده از اول مرداد برای توپولوف ها بلیط صادر نکنند واین هواپیما از دور خارج شود.با توجه به اینکه اکثر پرواز های آبادان با توپولوف است ما از خروج توپولوف استقبال می کنیم ولی به شرط اینکه صندلی هواپیمایی برای آبادان کاسته نشود.

وی با اشاره به اینکه مرداد فصل سفر مردم آبادان است گفت: اگر با خروج این هواپیماها جایگزینی برای آنها صورت نگیرد مسافرت مردم آبادان دچار مشکل خواهد شد .

موسوی تاکید کرد که هر چند سازمان هواپیمایی اعلام کرده به صورت میانگین تعدا صندلی ها کاسته نخواهد شد اما ما خواستار این هستیم که تاکیدا در مورد آبادان هیچ صندلی کم نشود.

موسوی همچنین با اشاره به اتفاق چند روز گذشته که در آن هواپیمایی بعد از پنج ساعت تاخیردر فرودگاه آبادان برای خواندن نماز صبح منتظر مسافران نشده بود و 45نفر از مسافرین را جاگذاشته بود اعتراض خود را به این اتفاق مجددا اعلام کرده و گفت: ما همچنان خواستار توضیحات سازمان هواپیمایی در مورد جا گذاشتن مسافرین ابادان به مشهد هستیم ولی متاسفانه هنوز پاسخی به ما داده نشده است.

  • کد خبر : 20710
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار