خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/08 - 15:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده کربال و کوار خبر داد؛

حضور 5 مسئول اجرایی در شهرستان سروستان

**نماینده کربال و کوار اظهار داشت : برای حل و فصل برخی از معضلات و مشکلات شهرستان های سروستان ،کوار و کربال در چند روز اخیر با تعاملات نماینده حوزه های انتخابیه مذکور و مسئولان اجرایی استان فارس صورت گرفت .

"نصرالله کوهی باغ اناری" عضو کمیسیون کشاورزی در این راستا به خانه ملت گفت: طی چند روز اخیر 5 تن از مدیران اجرایی استان فارس را به بازدید از این بخش ها دعوت کردیم تا به حل و فصل معضلات این بخش ها پرداخته شود .

وی افزود :مدیر کل جهاد کشاورزی، مدیر کل گاز استان فارس ،مدیر راه و ترابری استان ،مدیر کل بنیاد مسکن و رییس دانشگاه پیام نوراستان از جمله افرادی بودند که از این حوزه بازدید به عمل آوردند و به رفع معضلات شهرستان سروستان‌ و بخش های کوار وکربال پرداختند . در این بازدید ها معضلات دامپروری در کوار توسط مدیر کل جهاد کشاورزی بررسی شد چرا که در این بخش تولید گوشت قرمز در حجم بالایی صورت می گیرد.

نماینده سروستان وکربال خاطر نشان کرد:با بازدید مدیر کل گاز استان قرار شد تا 7 روستا در این حوزه به خدمات گاز رسانی مجهز شوند و مشکلات آنها در این خصوص حل شود. بهسازی 3 روستا و ایجاد دو مسیر برای راه سازی نیز از جمله دیگر اقداماتی است که با مشارکت و همکاری مدیر کل بنیاد مسکن و راه و ترابری انجام خواهد گرفت.

وی افزود: ملاقات با رییس دانشگاه پیام نوراستان هم منجربه ساخت ساختمان جدید برای این حوزه به منظور تاسیس یک واحد دانشگاهی شد. این موارد کلی ترین اقداماتی است که طی چند روز اخیر دراین بخش ها انجام شد.

  • کد خبر : 20507
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار