خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/01 - 20:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ثروتی در گفت و گو با خانه ملت تشریح کرد:

جزئیات جلسه امروز کمیسیون تلفیق

**عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون رای گیری درخصوص کلیات لایحه برنامه پنجم انجام نشد به تشریح جزئیات جلسه امروز این کمیسیون پرداخت.

موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در ابتدای این جلسه نماینده دولت به مدت نیم ساعت به ویژگی های لایحه برنامه پنجم توسعه اشاره و از لایحه دولت دفاع کرد سپس سه نماینده مجلس به عنوان مخالف و سه نماینده هم به عنوان موافق لایحه برنامه پنجم توسعه صحبت کردند که هر نماینده 10 دقیقه فرصت داشتند تا مطالب خود را بیان کنند.

وی افزود: قرار بود تا در این جلسه نمایندگان مرکز پژوهش ها، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده اتاق بازرگانی و صنایع و معادن هرکدام به مدت 10 دقیقه نظرات خود را در این زمینه بیان کنند، همچنین قرار بود نماینده دیوان محاسبات و در آخر نماینده دولت هر کدام به مدت نیم ساعت نظرات خود را تشریح کنند و سپس درخصوص کلیات این لایحه رای گیری شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: به علت نبود فرصت نمایندگان مرکز پژوهش ها، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع، نماینده اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و نماینده دیوان محاسبات نتوانستند نظرات خود را تشریح کنند و اظهارنظر آنها به جلسه بعد کمیسیون موکول شد.

به گفته ثروتی جلسه بعد کمیسیون دوشنبه هفته آینده تشکیل خواهد شد.

وی افزود: مطابق آئین نامه پنج عضو کمیسیون تلفیق به عنوان مخالف و پنج عضو دیگر به عنوان موافق می توانند نظرات خود را بیان کنند که در جلسه امروز تنها سه نماینده از مخالفان و سه نماینده از موافقان صحبت کردند که احتمال دارد در جلسه آینده 2 موافق و 2 مخالف نیز صحبت کنند.

  • کد خبر : 19985
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار