خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/13 - 07:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
خیری خبر داد:

تلاش نمایندگان برای رشد آموزش در بستان آباد

**نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای احداث مدارس نمونه دولتی و ایجاد ساختمان هایی برای دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور در این شهرستان خبر داد و گفت: سال 1389 برای شهرستان بستان آباد سال آموزش و دانشگاه خواهد بود.

"احد خیری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به مشکلاتی که مردم و جوانان منطقه بستان آباد در مورد آموزش با ان مواجه هستند گفت: اخیرا مجوز مدارس نمونه دولتی پسرانه و دخترانه را گرفته ایم که کار ناشدنی بود و این هدیه کوچکی است به فرزندان این منطقه که تا امروز امکان استفاده از دبیرستان های نمونه دولتی را نداشتند.

نماینده بستان اباد همچنین با اشاره به این موضوع که ساختمان های دانشگاه آزاد و پیام نور که واقع در این منطقه بودند استیجاری بود گفت: مهرسال89 هم دانشگاه ازاد و هم دانشگاه پیام نور در ساختمان های جدید الاحداثی که برای آنها در نظر گرفته شده مستقرخواهند شد.

خیری همچنین مهمترین مشکل بستان آباد را در حال حاضر وضعیت نامطلوب و خطرناک خروجی بستان اباد به اتوبان تهران تبریز عنوان کرد و گفت: با وجو اینکه مجوز چهاربانده شدن این محور را که فقط پنج کیلومتر طول دارد مدتها پیش از دولت گرفته ایم اما متاسفانه هنوز پیمانکار این پروژه را به انجام نرسانده است وی همچنین افزود: اگر کسی در این مسیر بخاطر این مشکل کشته شود احساس گناه می کنم.

  • کد خبر : 20904
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار