خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/29 - 12:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

تقدیر رئیس‌ مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی از دست‌اندرکاران بهزیستی

**برنامه‌ها و خدمات خوبی از جمله ساخت مسکن برای مددجویان در شکل‌های مختلفی از سوی دست‌اندرکاران سازمان بهزیستی کشور در خراسان‌رضوی در حال اجراست که جای تقدیر و تشکر دارد.

"حسین سبحانی‌نیا" رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به فرارسیدن هفته بهزیستی (25 تا 21 تیرماه) و سی‌امین سال تأسیس سازمان بهزیستی کشور برنامه‌ای تحت عنوان گرامیداشت این هفته و تقدیر از کارکنان خدوم بهزیستی، مددجویان نمونه و خیرین فعال در مشهد برگزار شد که رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی، آقای محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی، دکتر صلاحی استاندار و دکتر اسفندیاری رئیس سازمان بهزیستی کشور حضور داشتند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین در این باره به روزنامه خراسان رضوی گفت: خدمات بهزیستی در طول 30 سال گذشته تنوع یافته و حوزه‌های مختلفی را دربرگرفته است که جا دارد ضمن قدردانی از خدمات امدادگران و تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بر توجه هرچه بیشتر به این بخش تأکید کنیم. دولت و مجلس و دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه تعامل مؤثری داشته باشند و مسئولان اجرایی در این عرصه باید بتوانند اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان را به خوبی تحت پوشش خود قرار دهند.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: نقش بخش خصوصی و مراکز هیأت‌امنایی و کمک‌های خیرین به حوزه‌های امدادی، خدماتی، امدادی-اقامتی و... بسیار حائز اهمیت است و جا دارد از این فعالان به خوبی تقدیر و تشکر شود. گو اینکه بزرگ‌ترین سرمایه سازمان بهزیستی کشور همین قشر مؤمن و متدین است که در امر بهزیستی مشارکت می‌کند.

به گفته سبحانی‌نیا، در این نشست آقای محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی نیز بر ضرورت توجه بخش خدمت‌رسانی به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی تأکید کرد و برنامه‌های جدید وزارت یاد شده و دولت برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی را بازگفت.

  • کد خبر : 22630
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار