خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/12 - 20:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علیرضا سلیمی خبر داد:

تفاهمی با وزیر کشاورزی برای رفع مشکلات کشاورزان محلات و دلیجان

** نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های خود در‌خصوص حوزه انتخابی از جلسه خود با وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: در‌خصوص رفع مشکلات کشاورزان منطقه به توافقاتی با وزیر رسیدیم.

"علیرضا سلیمی" نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو با هفته نامه وقایع استان مرکزی گفت: مهم ترین موضوعاتی که با وزیر مطرح شد مربوط به لوله‌گذاری مسیرهای آب در محلات و دلیجان، اجرایی شدن مصوبه احداث گلخانه‌ای در این ناحیه، ارتقای ایستگاه تحقیقات گل و گیاه در محلات و تبدیل آن به مرکز تحقیقات و احداث یک دهکده گل و گیاه در این ناحیه است.

وی همچنین از جلسه‌ اخیر خود با رئیس سازمان بازنشستگی حول موضوع سرمایه‌گذاری 5/2میلیارد تومانی این سازمان در پروژه سایت آب گرم دلیجان خبر داد.

نماینده مردم محلات و دلیجان تصریح کرد: در راستای پیگیری مسائل حوزه انتخابیه جلساتی نیز با استاندار استان مرکزی درباره مشکلات محلات و دلیجان داشتم که تصمیمات مهمی برای رفع معضلات این ناحیه گرفته شد.

وی افزود: در بازدیدی که از حوزه‌های انتخابیه داشتم جلساتی با نخبگان و ورزشکاران منطقه و جلسه‌ای با جوانان داشتم و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: جلسه‌ای با حضور فرمانداران، شوراها و نمایندگان استان برگزار شد که این جلسات به صورت منظم در استان برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: این جلسات که نوعی هم‌اندیشی است دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

سلیمی به سایر فعالیت‌های خود در سرکشی به حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: سرکشی به مراسم اعتکاف و ملاقات‌های مردمی با حدود 1000 نفر از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این سفر انجام دادم.

نماینده مردم محلات و دلیجان همچنین به جلسه خود با رئیس دانشگاه علمی و کاربردی حول موضوع تأسیس یک شعبه از این دانشگاه در دلیجان اشاره کرد و از افتتاح دو خط تلفن همراه اول در دلیجان نیز خبر داد.

  • کد خبر : 20894
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار