خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/22 - 17:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اسماعیلی به خانه ملت خبر داد:

تصویب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کشور

**عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی از تصویب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کشور خبر داد.

"ولی اسماعیلی" نماینده مغان و گرمی در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه رسیدگی به طرح امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی قرار داشت، گفت: در بررسی مواد این طرح مقرر شد تا ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کشور تشکیل شود.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون، ستاد امر به معروف و نهی از منکر موظف است براساس اصل هشتم قانون اساسی به احیای امر به معروف و نهی از منکر پرداخته و به سازماندهی و نظارت بر امر به معروف و نهی از منکر سازمان های دولتی و مردمی بپردازد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: اعضای این ستاد مرکب از یک نماینده از سوی مقام معظم رهبری، رئیس سازمان صدا و سیما، یک نماینده از مرکز رسیدگی به امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، یک نماینده از حوزه علمیه، سه نماینده از مجلس شورای اسلامی از سوی کمیسیون های فرهنگی، شورا و امور داخلی و کمیسیون امور قضائی، وزرای کشور، آموزش و پرورش، ارشاد و علوم خواهد بود.

اسماعیلی گفت: براساس طرح امر به معروف و نهی از منکر قرار بود شورای سیاست گذاری امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود اما در بررسی طرح مذکور در کمیسیون مقرر شد تا ستادی در این زمینه تشکیل شود.

  • کد خبر : 21726
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار