خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/23 - 13:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیروس برنا بلداجی:

تردیدی در اهمیت ساماندهی تعطیلات کشور وجود ندارد

**سخنگوی کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه در اهمیت ساماندهی تعطیلات در کشور تردیدی وجود ندارد، گفت: کمیسیون اجتماعی باید با ارائه طرحی ضمن بررسی کارشناسی این موضوع، تعطیلات را در کشور مدیریت کند.

"سیروس برنا بلداجی"  سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در پاسخ به سئوالی در خصوص ضرورت ساماندهی تعطیلات در کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات موجود کم و کیف تعطیلات در کشور ما در مقایسه با کشورهای توسعه یافته بیش از حد متعارف و معمول است.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی تعطیلات در کشورمان بدون تردید نیازمند یک ساماندهی اساسی است، گفت: در این خصوص یا دولت و یا مجلس راسا باید وارد عمل شوند. به خصوص اینکه تعطیلات اخیر اهمیت و ضرورت این موضوع را افزایش داد.

برنا افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس باید با بررسیهای کارشناسی شده ، ترتیبی را برای کاهش این تعطیلات در قالب یک طرح اتخاذ کند و به گونه ای به مدیریت تعطیلات بپردازد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی در پاسخ به این سئوال که آیا تا کنون در کمیسیون اجتماعی بحث جدی صورت نگرفته، تصریح کرد: تا آنجا که بنده اطلاع دارم در کمیسیون حتی بحثهای کارشناسی جدی هم صورت نگرفته و طرح خاصی ارائه نشده و این موضوع فقط در سطح رسانه ها بوده است.

  • کد خبر : 21846
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار