خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/01 - 20:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو فراکسیون زنان مجلس:

تاسیس مجلس زنان جهان اسلام ایده‌ای مثبت است

**زهره الهیان تاسیس مجلس زنان جهان اسلام مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد، دولت می‌بایست این لایحه را به مجلس ارائه کند تا فراکسیون زنان روی آن نظارت داشته باشد.

زهره الهیان، درباره ضرورت تاسیس مجلس زنان جهان اسلام به خبرنگار خانه ملت گفت: با توجه به اینکه در سطح رسانه های جهانی پیوسته علیه زنان مسلمان و به ویژه زنان ایرانی سیاه نمایی می شود، تاسیس چنین مجلسی می تواند باعث آشنایی بیشتر زنان با جایگاه خود شود.


صبح امروز (اول تیر) مریم مجتهدزاده، مشاور رئیس‌ جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده از تأسیس مجلس زنان جهان اسلام با هدف رسیدگی به مسایل زنان و ایجاد پایگاه حمایتی برای این قشر در سراسر جهان خبر داده بود.


به گفته الهیان، تاسیس این مجلس موجب آشنایی بیشتر زنان با جایگاه و حقوق اصلی خود می شود.


وی یادآور شد: این آگاهی نسبت به نگاه اصیل اسلامی به موضوع زنان باعث می شود برنامه ریزی های رسانه ها و سیاست های غربی و پروژه اسلام هراسی آنان را تحت تاثیر قرار بگیرد.


این نماینده تهران و شمیرانان گفت: دولت برای اجرایی کردن تاسیس مجلس زنان جهان اسلام، با برنامه ریزی جامع و کامل و حساب شده ای پیش بگیرد و در این راستا به مجلس گزارش ارائه کند.


الهیان تاکید کرد: نمایندگان خانم نقش محوری در همراهی و کمک به تاسیس این مجلس خواهند داشت، اما  اولین قدم از سوی دولت باید باشد و آنها باید گزارش کاملی در این باره به مجلس ارائه کنند و سیر کار با حضور و نظارت مجلس باشد.

  • کد خبر : 19983
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار