خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/26 - 17:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصیرپور:

بهزیستی به دنبال حل بحران‌های جدید اجتماعی باشد

**عضو کمیسیون اجتماعی ابراز رضایت از عملکرد سازمان بهزیستی تاکید کرد: این سازمان باید خودش را برای بحران‌های جدید اجتماعی آماده کند.

"مجید نصیرپور" همزمان با آغاز هفته بهزیستی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت گفت: بهزیستی سازمانی خدماتی و اجرایی در حوزه هایی مشخص است که جامعه هدفش، قشر ضعیف و ناتوان است و کسانی که دچار آسیب های اجتماعی شده اند و خوشبختانه در سال های اخیر توجه ویژه ای به افزایش اعتبارات در جهت تحقق برنامه هاش داشته است.

وی تصریح کرد: با این همه این سازمان با مشکلاتی مواجه است که از جمله آن می توانیم به تهاجم های اجتماعی و فرهنگی همیشه جامعه اشاره کرد؛ یعنی آسیب هایی که هر روز شکل جدیدی پیدا می کند و یکی از وظایف سازمان بازخوانی تکالیف اجتماعی است.

به گفته نصیرپور سازمان بهزیستی در زمینه بحران های جدید اجتماعی با بهره گیری از افراد متخصص باید فعال تر عمل و راه حل های نوتری را مطرح کند.

نماینده سراب افزود: مجموعه اعتبارات این سازمان با توجه به تعامل مثبتی که با مجلس شورای اسلامی داشته است با رشد مناسبی رو به رو بوده اما به نظر می رسد هنوز همه نیازهای مالی تامین نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: در دور جدید فعالیت های این سازمان باید ترتیبی اتخاذ شود تا وظایف این بهزیستی با سایر نهادهای خدماتی و عمومی کشور(مانند شهرداری ها) تداخل منفی پیدا نکند و کنار هم قرار گرفتن سازمان های مسئول باعث حل مشکلات اجتماعی شود.

  • کد خبر : 22185
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار