خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/29 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سبحانی‌نیا به خانه ملت خبر داد:

ادامه بررسی حادثه تروریستی با حضور وزرای اطلاعات و کشور در کمیسیون امنیت

**عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ادامه بررسی حادثه تروریستی زاهدان و مساله امنیت شرق کشور با حضور وزرای اطلاعات و کشور در این کمیسیون خبر داد.

"حسین سبحانی نیا" نماینده نیشابور در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور کار امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه که وزرای اطلاعات و کشور حضور یافتند، ادامه مباحث جلسه قبل مربوط به امنیت شرق کشور، انسداد مرزها، راه های مقابله با نفوذ اشرار و ضدانقلاب و تلاش برای برقراری هرچه بیشتر امنیت مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه معاونان وزیر خارجه و معاون عملیات نیروی انتظامی هم حضور داشتند، گفت: محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس نیز در جلسه حضور یافت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مسئله حادثه تروریستی زهدان و امنیت مرزهای شرق کشور و انسداد مرزها در جلسه قبل کمیسیون نیز با حضور وزرا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود متکی وزیر خارجه با حضور در جلسه امروز کمیسیون به سوال برخی از نمایندگان پاسخ دهد گفت: به دلیل آنکه مسئله امنیت شرق کشور در دستور کار این کمیسیون قرار داشت سوال نمایندگان از وزیر مطرح نشد. ضمن آنکه متکی برای شرکت در اجلاس کابل در افغانستان به سر می برد.

  • کد خبر : 22676
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار