خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/14 - 20:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
تجری پس از بازدید نمایندگان از نفت شهر خبر داد:

آتش سوزی کنترل شده، فوران نفت ادامه دارد

**نماینده مردم قصر شیرین از سفر تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس و معاون پارلمانی وزیر نفت برای بازدید از دکل نفت شهر خبر داد و گفت: پیشرفت کار خوب بوده و آتش سوزی تقریبا مهارشده اما فوران نفت همچنان ادامه دارد.

"فرهاد تجری" نماینده مردم گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به روند آتش سوزی در دکل شماره 24 نفت شهر از پیشرفت های صورت گرفته در امر مهار آتش و جلوگیری از فوران نفت در این دکل اظهار رضایت کرد و افزود: مواد فوران شده در حال جاری شدن به محیط زیست منطقه هستند و کارشناسان فنی وزارت نفت در تلاش هستند ضمن مهار آتش فوران نفت را نیز کنترل کنند.

تجری با عنوان این مطلب که امروز تقریبا 31روز است که دکل شماره 24نفت شهر در آتش می سوزد گفت: کار در این 31 روز به حدی بوده است که به مراحل خوبی رسیده است.

 وی همچنین در مورد سختی های مهار آتش در این منطقه گفت: جمع کردن ضایعات دکل مستقر بر روی چاه فرایند طولانی است و از طرف دیگر انتقال آب به این منطقه کم آب و مشکلات گرمای طبیعی باعث شده تا سرعت کار تا حد زیادی پایین بیاید.

نماینده مردم گیلانغرب، قصر شیرین و سرپل ذهاب آتش سوزی در این دکل را باعث آسیب دیدن محیط زیست منطقه به واسطه دود غلیظ  این آتش سوزی و فوران  نفت  عنوان کرد.

  • کد خبر : 21132
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار