خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 11:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
طی پیامی صورت گرفت:

ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون بهداشت برای بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) شهر رشت به کمیسیون بهداشت مجلس ماموریت داد تا با تحقیق و پیگیری ابعاد و جزئیات این سانحه ناگوار نسبت به ارائه گزارش دقیق و شفاف آن برای نمایندگان ملت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تسلیت به مناسب درگذشت تعداد از هوطنانمان در  آتش سوزی در بیمارستان قائم(عج) شهر رشت به کمیسیون بهداشت، درمان مجلس ماموریت داد تا با تحقیق و پیگیری ابعاد و جزئیات این سانحه ناگوار نسبت به ارائه گزارش دقیق و شفاف آن برای نمایندگان ملت اقدام کنند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و تاثرآور آتش سوزی در بیمارستان قائم(عج) شهر رشت که باعث جان‌باختن جمعی از هموطنان و بیماران بستری در این بیمارستان شد موجب تاسف و تالم فراوان گردید. لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط به فوریت به بررسی علل وقوع آتش‌سوزی و شناسایی مسببان احتمالی پرداخته و کمیسیون بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان محترم شهر رشت نیز با تحقیق و پیگیری ابعاد و جزئیات این سانحه ناگوار نسبت به ارائه گزارش دقیق و شفاف آن برای نمایندگان ملت اقدام کنند. ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان گیلان و خانواده‌های مصیبت‌دیده و داغدار، برای جان‌باختگان رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و همچنین برای مصدومین شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی/

 

پایان پیام

  • کد خبر : 379694
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار