خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/07/17 - 11:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضایی:

رزمایش عربستان در خلیج فارس با تحریک کشورهای غربی صورت گرفت/ در صورت تکرار برخورد قاطع خواهم کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت عربستان از قوه عاقله برخوردار نیست و توسط کشورهای غربی تحریک می شود تا علیه ایران اقداماتی داشته باشد در صورت ادامه دار بودن اقدامات ریاض برخورد عملی خواهیم داشت.

محمد ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به رزمایش اخیر عربستان در آب های خلیج فارس و هشدار جدی سپاه پاسداران به این کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره قدرتمندانه از حریم ایران دفاع می کنند و هر بار افراد بیگانه از مسیر خود خارج شوند و پا فراتر از حد وحدود تعیین شده بگذارد و وارد حریم کشور شوند، هشدار جدی می دهند و حرکت بازدارندگی نشان خواهند داد.



نماینده مردم خمین درمجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: البته سیاست ما این است که تا حد امکان حکم همجواری و برادری بین کشورهای منطقه حاکم باشد اما اگر همسایه ای بخواهد دستور از بیگانه بگیرد و دستورهای صهیونیست ها را در منطقه دنبال کند، با برخورد و مشت محکم نیروهای مسلح ایران روبه رو خواهند شد.



وی گفت: با برگزاری رزمایش نظامی در خلیج فارس، لازم بود به عربستان هشدار جدی داده شود تا پا فراتر از حریم خود نگذارد و بداند که نیروی های مسلح ایران آماده به پاسخگویی به هر گونه متجاوز است، خط و مشی نیروهای مسلح ایران است که پاسخ قاطع به دشمنان فرا منطقه ای می دهند.



رضایی افزود: دولت عربستان از قوه عاقله خوبی برخوردار نیست، توسط کشورهای غربی تحریک می شود بنابراین فریب ذهنیت های دیگران را می خورد و هر از گاهی تلاش دارد ایران را به چالش بکشد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:نیروهای مسلح ایران در رزمایش اخیر عربستان به موقع واکنش نشان دادند و بداند در صورت تکرار تنها به هشدا بسنده نخواهیم کرد./



پایان پیام


  • کد خبر : 177875
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار