خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/29 - 14:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
در توئیتی؛

"رفیعی"درگذشت پدر کویرشناسی کشور را تسلیت گفت

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در توییتی درگذشت "پروفسور کردوانیگ را به خانواده‌ این دانشمند فقید، جامعه‌  علمی و محیط زیستی کشور، تسلیت گفت.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در توییتی نوشت:



دکتر کردوانی از پژوهشگران صاحب علم و تاثیرگذار در ارتباط با محیط زیست و کویرشناسی کشورمان بودند که زحمات و تلاش‌های بسیاری در این عرصه داشته‌اند. مساله‌ی مهم در مورد ایشان، توجه به مسائل و چالش‌های محیط زیستی مهم کشور و تلاش علمی در جهت رفع آن‌ها بود.



ایشان در زمینه‌ی مساله‌ی ریزگرد‌های کشور و دلایل آن بحث‌های علمی مهمی ارائه دادند و راهکارهای مختلفی مطرح کردند.در مورد مسئله کم آبی، خشکسالی، طرح‌های انتقال آب بین منطقه‌ای و بسیاری از معضلات محیط زیستی دیگر نیز هشدارهای متعددی دادند که متاسفانه چندان بدان توجهی نشد.



ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ی این دانشمند فقید و جامعه‌  علمی و محیط زیستی کشور، امید است که در آینده و بخصوص در دولت جدید، از دستاورد‌ها و نتایج تلاش‌های علمی ایشان و سایر پژوهشگران در جهت رفع مشکلات محیط زیستی کشور بهره‌ی بیشتر برده شود.



 

  • کد خبر : 325607
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار