خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/06/07 - 18:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ساداتی نژاد:

کارگران اخراج شده فولاد کویر آران و بیدگل به کار خود باز می‌گردند

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مربوط به مواد اولیه شرکت فولاد کویر در کمیسیون صنایع مجلس مطرح و قرار شد کارگران اخراج یا به مرخصی فرستاده شده به کار خود بازگردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید جواد ساداتی نژاد اظهار داشت: با توجه به مسائل و مشکلات به وجود آمده برای شرکت فولاد کویر آران و بیدگل و مسایل مربوط به تامین مواد اولیه این شرکت و مرخصی ۳۰۰ کارگر این مجموعه، طبق قرار قبلی و با هماهنگی و پیگیری موضوع در کمسیون صنایع و معادن مجلس که صبح روز گذشته 6 شهریورماه با حضور وزیر صنعت، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مدیر فولاد کویر برگزار شد، شرکت فولاد خوزستان باید به عنوان تولیدکننده شمش (ماده اولیه مورد نیاز فولاد کویر) مطابق توافق قبلی به وعده های خود عمل و شمش مورد نیاز داخلی را تامین کند.



نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز امیدواری کرد: همچنین با صحبت هایی که با مدیر عمل شرکت فولاد کویر انجام گرفت، قرار شد کارگران اخراج شده شرکت فولاد در اولین فرصت به کار خود بازگردند.



وی افزود: شرکت فولاد کویر یکی از شرکت های تولید فولاد از حدود ۱۰ سال قبل فعالیت خود را در آران و بیدگل آغاز کرد و در این مدت حدود هزار کارگر و کارمند جذب این شرکت خصوصی شده اند.



گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از کارگران شرکت فولاد به دلیل نبود مواد اولیه و شمش فولاد و همچنین پایین آمدن میزان تولید اخراج و یا به مرخصی اجباری فرستاده شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 209712
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار