خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/14 - 14:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فلاحی در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش:

کشور برای حل معضلات اقتصادی به 105 هزار شرکت دانش بنیان نیاز دارد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به گزارش رئیس کمیته پژوهش و فناوری در خصوص نظام ملی نوآوری در نشست امروز کمیسیون، گفت: امروز کشور برای حل معضلات اقتصادی به 105 هزاز شرکت دانش بنیان نیاز دارد.

احمدحسین  فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملتدر تشریح نشست صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ مرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: نشست امروز دارای دو دستورکار بود که در بخش نخست آن با حضور معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش برگزار و به مسائل این حوزه پرداخته شد.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز به مشکلات عدیده آموزش و پرورش از جمله جذب نیروهای نهضتی، ساماندهی نیروی انسانی و کمبود معلم در آموزش و پرورش، پرداخت به موقع حقوق و مزایای فرهنگیان، مشکلات دانشگاه فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



وی ادامه داد: بخش دوم نشست امروز نیز به گزارش دکتر اختیاری رئیس کمیته پژوهش و فناوری در خصوص نظام ملی نوآوری به کمیسیون اختصاص داشت و بر تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در نشست امروز کمیسیون تأکید شد.



سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با یادآوری اینکه در حال حاضر 6 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور وجود دارد، گفت: در حالیکه امروز،  برای حل مسائل مختلف خود نزدیک به 105 هزار شرکت دانش بنیان در حوزه‌های مختلف به ویژه موضوعات اقتصادی نیاز داریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 302296
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار