خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/17 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمدبیگی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد

موفقیت رسانه در تحقق اهداف نظام مستلزم مطالبه گری قانونمند و نقد منصفانه

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری قانونمند و نقد منصفانه باعث موفقیت رسانه در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران، فعالان و اصحاب پرتلاش رسانه تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسمه تعالی



«امروز رسانه‌ها در دنیا فکر، فرهنگ، رفتار و در حقیقت هویت فرهنگی انسان‌ها را القاء می‌کنند و تعیین‌کننده هستند. رسانه‌ها می‌توانند در بهبود وضعیت زندگی انسان مؤثر باشند؛ می‌توانند در گسترش صلح و امنیت جهانی مؤثر باشند؛ می‌توانند در ارتقاء اخلاق و معنویت در میان انسان‌ها مؤثر باشند».

مقام معظم رهبری



روز خبرنگار یادآور تلاش‌، مجاهدت و پایداری اصحاب رسانه است؛ خبرنگارانی که به ‌ویژه در سال جاری و در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا، پا به پای مدافعان عزیز سلامت و مسئولان کشور، در مسیر مقابله با بیماری و آگاهی‌بخشی به مردم تلاش کردند؛ امروز رسانه میدان اصلی رقابت کشورها و عاملی مهم در اقناع افکار عمومی است.



به مناسبت روز خبرنگار و برای پاسداشت مقام خبرنگار، بدین‌ وسیله از تمامی کوشش‌های شما تشکر کرده و برایتان موفقیت در این مسیر سخت را آرزومندم. بی‌شک ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری قانونمند و نقد منصفانه، رسانه را در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی موفق خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 302481
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار