خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/29 - 15:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس:

ممنوعیت ورود مربیان خارجی وجهه قانونی ندارد

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه قانونی مبنی بر ممنوعیت ورود مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ برتر نداریم، گفت: مبنای عمل ما باید منافع و مصالح ملی با در نظر گرفتن خواست هواداران باشگاه‌ها باشد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار    خبرگزاری خانه ملتدرباره ممنوعیت ورود بازیکنان و مربیان خارجی، اظهار کرد: مجلس در حوزه فنی باشگاه‌ها و تیم ملی اظهار نظر نمی‌‎کند و ورودی در این زمینه نخواهد داشت چراکه مجلس ناظر بر اجرای قوانین است.



نماینده مردم شهرکرد در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه باشگاه‌ها موسسات غیردولتی هستند که اموری از قبیل بکارگیری مربی، مسائل داخلی باشگاه محسوب می‌شود، افزود: البته اینطور به نظر می‌رسد که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بخشنامه‌ای مبنی بر ممنوعیت  ورود مربیان و بازیکنان خارجی صادر شده است.



وی با بیان اینکه افزون بر این، وزارت ورزش باید در این زمینه توضیحاتی ارائه کند که بخشنامه ممنوعیت ورود مربیان خارجی بر چه مبنایی صادر شده است، گفت: برای نمونه باشگاه استقلال در صورتی که هزینه جدیدی به آن تحمیل نشود، باید بتواند با استراماچونی وارد مذاکره شود.











احمد راستینه هفشجانی


 



راستینه تصریح کرد: در عین حال اگر بخشنامه‌ای مبنی بر ممنوعیت ورود مربیان خارجی از سوی فدراسیون به باشگاه‌ها ابلاغ شده، مجلس آن را لغو نمی‌کند بلکه توصیه ما حفظ منافع ملی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخل است تا از این طریق خروج ارز در این شرایط اقتصادی به حداقل برسد.



رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: مبنای عمل ما باید مصالح ملی باشد و در موضوع بازگشت استراماچونی چنانچه شروط جدیدی بر کشور و باشگاه استقلال تحمیل نشود با بازگشت وی موافق هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 304860
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار