خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/11 - 18:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
/اختصاصی خانه ملت/

متن نامه کمیسیون آموزش به وزیر علوم درباره تمدید کنکور نظام قدیم

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی نامه‌ای به وزیر علوم خواستار بررسی مجدد موضوع تمدید کنکور نظام قدیم در نشست شورای سنجش و پذیرش شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تصمیم امروز کمیسیون آموزش برای تمدید کنکور نظام قدیم 1400، عنوان کرد: کمیسیون در این زمینه مصوبه ای نداشته بلکه طی نامه‌ای درخواست بررسی مجدد این موضوع در نشست پیش روی شورای سنجش و پذیرش دانشجو را دارد.



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: بر همین اساس کمیسیون آموزش، نامه‌ای به وزیر علوم تنظیم کرده تا شورای سنجش و پذیرش در نشست آتی خود موضوع تمدید کنکور نظام قدیم را در دستور کار خود قرار دهد.



متن نامه کمیسیون آموزش به وزیر علوم به شرح ذیل است:



به نامه خدا



جناب آقای دکتر غلامی



وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری



سلام علیکم



احتراماً با توجه به تقاضای تعداد قابل توجهی از داوطلبان کنکور سراسری نظام قدیم مبنی بر تمدید مجدد کنکور نظام قدیم برای آخرین بار، جلسه ای مورخ 11 آبان 99 در محل کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تشکیل گردید که اینجانب و تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون بر تمدید کنکور نظام قدیم تاکید داشتیم. لطفا دستور فرمایید موضوع با نظر مساعد و موافق در شورای سنجش و پذیرش دانشجو که جایگاه قانونی تصمیم گیری در این خصوص را برعهده دارد مورد بررسی مجدد قرار گیرد تا بلکه ان شالله مورد موافقت واقع شود.



دکتر علیرضا منادی سفیدان



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری/



 











نامه


 



پایان پیام 

  • کد خبر : 307398
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار