خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/01 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس بسیج فرهنگیان کل کشور:

لزوم تشکیل کارگروه ملی برای تحول بنیادین در آموزش و پروش

رئیس بسیج فرهنگیان کل کشور با اشاره به نشست هم اندیشی رئیس مجلس با تشکل‌های فرهنگیان، گفت: تشکل‌ها بر تبدیل اجرای سند تحول به یک ابروژه تاکید کردند، همچنین پیشنهاد تشکیل کارگروه در بالاترین سطوح مسئولیتی مطرح شد.

عباس مطهری رئیس بسیج فرهنگیان کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست هم‌اندیشی رئیس مجلس با تشکل‌های فرهنگیان، گفت: این جلسه از دو جهت مهم بود؛ نخست فرهنگیان و آموزش و پرورش گسترده‌ترین به لحاظ عوامل انسانی، زیرساختی و شبکه ارتباطی در کشور هستند و بر همین اساس ارتباط خوبی با ملت دارند و نوعی گروه مرجع بین مردم هستند. از سوی دیگر مجلس هم زبان، فکر و خواست ملت بوده و برایند آرای ملت است لذا آموزش و پروش و مجلس ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند.



وی افزود: از سوی دیگر مجلس در جایگاه قانونگذاری است و دولت موظف به اجرای قوانین است. آموزش و پرورش در حوزه اجرا نهاد حاکمیتی است و اگر مجلس به فرهنگیان توجه کند و مسائل و موضوعات آن را در اولویت قرار دهد، اعمال حاکمیت تسهیل می شود.



رئیس بسیج فرهنگیان کل کشور تصریح کرد: برگزاری این جلسه پرخیر و برکت خواهد بود، تشکل‌های فرهنگیان نظرات خوبی مطرح کردند. پیشنهاداتی درباره اینکه اجرای سند تحول به یک ابرپروژه تبدیل شود، مطرح و مورد توجه قرار گرفت. همچنین پیشنهاد دادیم که کارگروه ملی برای تحول بنیادین در آموزش و پروش در بالاترین سطوح مسئولیتی تشکیل شود. تشکیل این کارگروه قطعا راهگشا خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 306764
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار