خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/28 - 18:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
میرزایی:

قوه قضائیه مقصران فاجعه ویلموتس را مجبور به جبران خسارت کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با طرح این سوال که پای کدام آقازاده در قرارداد ویلموتس در میان بوده است از قوه قضائیه خواست مقصران این فاجعه را مجبور به جبران خسارت کند.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با ابراز تاسف از جریمه 6 میلیون و 137 هزار یورویی فیفا بابت قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی، گفت: امروز قرار بود وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شود و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد اما متاسفانه علیرغم وعده قبلی حضور نیافت بنابراین نتوانستیم کم و کیف قرارداد ویلموتس را از ایشان جویا شویم.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: سوال اینجا است که پای کدام آقازاده در میان بوده که حدود 165 میلیارد تومان به جیب مردم مظلوم ایران تحمیل شده است؟



وی ادامه داد: در این شرایط و وضعیت غم‌انگیز اقتصادی مردم ایران باید تاوان نادانی، تعمد، سیاسی‌کاری و دست‌‌های پشت پرده چه کسانی را بپردازند و چرا مردم باید تاوان دهند.



نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم تصریح کرد: از قوه قضائیه تقاضا داریم کسانی که این فاجعه را به بار آوردند مجبور به جبران خسارت کند و اگر وزیر ورزش و جوانان در این رابطه قصور دارد به مجلس اعلام کند تا تصمیم مقتضی درباره ایشان اتخاذ شود؛ به طور قطع شیوه کار وزارت ورزش دارای ایراد است که هر دم از این باغ بری می‌رسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 303215
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار